maanantai 27. kesäkuuta 2011

Korttitehdas / Card factory

Meillä oli tänään korttitehdas. Kiitos viimeistelijälle, minähän olen tehnyt vain pistelyt. En ole aikaisemmin pistellyt yhtään Tatty Teddyä, mutta tytär on vinkunut moista jo pitkän aikaa, joten hän saa se huomenna 18v syntymäpäiänään. Värin vaihtoja on niin paljon, että jopa tykkäsin. Paitsi että kangasvalinta väriä lukuunottamatta on ihan fiasko, 18 count aida. Teepä siihen sitten niitä jälkipistoja. Somebunny-kortti menee työkaverilleni, joka sai tänään tyttövauvan.

I have nver stitched a Tatty Teddy but my daughter has wanted to have one for a long time so she will get this on her 18th birthday tomorrow. Somebunny is for my colleague and her newborn baby girl, she was born today.


3 kommenttia:

  1. Korttisi ovat ihania :) t: Kirsi

    VastaaPoista
  2. Ihania kortteja! Mä olen pistellyt yhden Tattyn ja se oli aikamoistya se jälkipistojen kirjominen, niitä oli niin paljon. Mulla olis vanmaan hermo menny aidalle niitä pistellessä.... Mä en muuten edes tiedä mikä ihme on toi sun puuvaihdon thaumatrooppi..... Koskaan kuullutkaan moisesta....

    VastaaPoista
  3. Niinpä niin, että "vaan" pistelyt :D. Hauskoja kortteja!

    VastaaPoista